ZP4/DPS/ZO/2015/
Brańszczyk, dnia: 03.12.2015r.
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest :
Dom Pomocy Społecznej
Adres: ul. Jana Pawła II 65 , 07-221 Brańszczyk
REGON: 000296064
NIP: 762-16-97-320
Tel.:(0-29) 742-14-14, (0-29) 679-42-20
Tel/fax: (0-29) 742-14-14
E-mail:zamowienia@dpsbranszczyk.pl
Godziny urzędowania: od 7.00 do 15.00
Zamawiający, działając na podstawie art. 4 pkt.8 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004 (Dz.U. 2013 , poz. 907 z późn.zm.), Ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 (Dz. U. 2013 , poz.885 z późn. zm.), oraz przepisów Ustawy Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 (Dz.U. z 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.)., zaprasza zainteresowanych Wykonawców do złożenia oferty na Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych do DPS Brańszczyk w okresie od 01.01.2016 do 31.12. 2016r. – III zadania
II. Termin realizacji zamówienia:
12 miesięcy roku 2016 tj. od 01.01. 2016r do 31.12. 2016r.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Przedmiotem zamówienia są: Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych do DPS Brańszczyk w 2016r. tj. w okresie od 01.01.2016r do 31.12.2016r.
Zamówienie podzielono na trzy zadania.
Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie trzy zadania lub tylko na jedno z nich. Na każde z zadań przygotowano odrębny formularz asortymentowo cenowy , w druku oferty i projekcie umowy , należy wpisać odpowiedni numer i nazwę zadania, na które Wykonawca składa ofertę. Pozostałe załączniki obowiązują odpowiednio do każdego zadania ( na poszczególnych załącznikach należy wpisać nazwę i numer zadania) .
Zadanie nr I ,,Dostawy różnych produktów spożywczych w 2016r”
Zadanie nr II ,,Dostawy świeżych jaj kurzych klasy wagowej L w 2016r”
Zadanie nr III ,,Dostawy produktów mrożonych w 2016r.”
Szczegóły w plikach do pobrania:
Załączniki do zapytania ofertowego (Plik DOC, 280 KB)