Z życia Domu

Krynica Morska – dziesięć dni wspaniałego wypoczynku.

Krynica Morska jest znanym kurortem leżącym na Mierzei Wiślanej między otwartym Morzem Bałtyckim i Zalewem Wiślanym od północy otacza ją natomiast Zatoka Gdańska. Miejscowość ta, to również nadmorskie plaże kilkudziesięciometrowej szerokości z miłym dla stóp piaskiem. Podczas spacerów można spotkać okazałe kamienie morskie zwane jantarem lub bursztynem.

Tam właśnie po kilkugodzinnej podróży dotarli mieszkańcy naszego Domu. Po zakwaterowaniu i krótkiej regeneracji wraz z opiekunami wyruszyliśmy na pobliską plażę. Pogoda dopisywała, dzięki czemu korzystaliśmy z licznych kąpieli słonecznych i morskich. Naszymi ulubionymi zajęciami były spacery brzegiem morza, zabawy na piasku , podziwianie niepowtarzalnych zachodów słońca. Najodważniejsi z nas wspięli się na Latarnię Morską – obowiązkowy punkt każdej wycieczki po Krynicy Morskiej- podziwiając z jej szczytu wspaniałe nadmorskie krajobrazy. Zwiedziliśmy Gdańską Starówkę, której oryginalną architekturę typu „Gdański Żuraw”, czy „Fontanna Neptuna” zabraliśmy z sobą pod postacią licznie zakupionych pamiątek.

W czasie naszego 10–dniowego (od 20.08. do 30.08.2013r.) pobytu poznaliśmy wielu sympatycznych ludzi, zawiązaliśmy nowe przyjaźnie i jak tylko czas pozwalał wspólnie spędzaliśmy wspaniałe chwile. Czas upływał nam bardzo aktywnie i szybko. Z nostalgią żegnaliśmy magiczny szum morza.

Wróciliśmy pełni energii gotowi do wytężonych i twórczych zajęć terapeutycznych z marzeniami o wyjazdach w następnym roku.