Brańszczyk, dnia 27.11.2013r.
ZP/ZO/DPS/05/2013
ZAPYTANIE OFERTOWE PONIŻEJ 14 TYS. EURO na systematyczne dostawy pieczywa do DPS Brańszczyk w roku 2014
I. Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ul. Jana Pawła II 65, 07-221 Brańszczyk, działając na podstawie art. 4 pkt.8 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004 (Dz.U. z 2010 Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 (Dz. U. Nr 157, poz.1240), oraz przepisów Ustawy Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 (Dz.U. z 1964 nr 16 poz. 93)., zaprasza zainteresowanych Wykonawców do przedstawienia propozycji cenowej na Systematyczne dostawy pieczywa do DPS Brańszczyk w okresie od 01.01.2014 do 31.12. 2014r.
II. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
1.) Przedmiotem zamówienia są: Systematyczne dostawy pieczywa do DPS Brańszczyk w 2014r. tj. od 01.01.2013r. do 31.12.2013r. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia , asortyment i szacunkowe ilości opisano w formularzu asortymentowo – cenowym (załącznik nr 2 ).Zamawiający informuje jednocześnie, iż podane w załączniku nr 2 , ilości pieczywa są ilościami maksymalnymi przy 100% ilości osób korzystających z wyżywienia.
Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia wielkości dostaw o minus 20% z powodu zmieniającej się ilości osób korzystających z wyżywienia w stołówce DPS. W przypadku zmniejszenia wielkości dostaw , Zamawiający pomniejszy wynagrodzenie należne Wykonawcy, którego ostateczna wartość będzie wynikać z rzeczywiście wykonanych dostaw, potwierdzonych przez Zamawiającego i nie może przewyższać kwoty umowy. Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia z tego tytułu.
2.) Nazwa i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień ((CPV):Kod CPV 15811000-6 pieczywo
3.)Wykonawca, zobowiązuje się do dostarczenia świeżego pieczywa transportem własnym spełniającym wymogi HCCP i na własny koszt do magazynu odbiorcy, sześć razy w tygodniu do godz: 7:30, w asortymencie, ilościach, uzgodnionych wcześniej z osobą upoważnioną oraz cenach, określonych w formularzu asortymentowo- cenowym.
W przypadku gdy dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy, każdorazowo wielkość następnej dostawy będzie uzgadniana pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za kontakty w/s codziennych dostaw, będzie dietetyk DPS.
Szczegóły w plikach do pobrania