Z życia Domu

Wycieczka do Warszawy

15 lipca 2016r. rankiem, zaraz po śniadaniu, spakowani i w dobrych humorach ruszyliśmy autokarem do Warszawy.

Program wycieczki był bardzo interesujący. Zaczęliśmy od zwiedzania ogrodu zoologicznego, który im dalej w głąb, tym bardziej zaskakiwał nas ciekawymi okazami różnych zwierząt. Podziwialiśmy zabawne szympansy, goryle oraz szukające ochłody w wodzie hipopotamy. Były też słonie, żyrafy, a król wszystkich zwierząt – lew przywitał nas siedząc dostojnie na dużym kamieniu i pozując do zdjęć. Nutkę grozy zasiały w nas niebezpieczne na wolności węże, krokodyle i jadowite płazy. W akwarium wraz z innymi rybami mogliśmy zobaczyć też rekina, który na szczęście pływał sobie za grubą szybą. Po wyjściu z Zoo, spożyliśmy regeneracyjny posiłek, żeby mieć siłę na dalszą część wycieczki, którą był prawie dwugodzinny rejs tramwajem wodnym po Wiśle. Na pokład „Warsu” wsiedliśmy pod Mostem Poniatowskiego i przepłynęliśmy jeszcze pod kilkoma mostami w kierunku centrum miasta, podziwiając po drodze m.in. Pałac Kultury i Nauki, Stare Miasto, Pomnik Warszawskiej Syrenki, a wszystko to płynąc rzeką podczas pięknej słonecznej pogody.

W czasie drogi powrotnej do Brańszczyka, wpadliśmy jeszcze z wizytą do popularnej sieciowej restauracji na smaczne frytki i hamburgery, żeby odbudować siły. Z bagażem pełnym pozytywnych wspomnień dopiero wieczorem wróciliśmy do domu. Dziękujemy i w oczekiwaniu na kolejną tak fantastyczną podróż, załączamy poniżej foto-relację z wyjazdu.