Brańszczyk, dnia 18 .12.2014r.
ZP5/DPS/ZO/2014/
I. Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ul. Jana Pawła II 65, 07-221 Brańszczyk, działając na podstawie art. 4 pkt.8 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004 (Dz.U. z 2013 , poz. 907 ze zm.), Ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 (Dz. U. 2013, poz. 885 z późn. zm.), oraz przepisów Ustawy Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 (Dz.U. z 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.)., zaprasza zainteresowanych Wykonawców do przedstawienia propozycji cenowej na dostawy środków czystości do DPS Brańszczyk w 2015r.
II. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia są: Dostawy środków czystości do DPS Brańszczyk w 2015r. tj. od 01.01.2015r. do 31.12.2015r.
- Nazwa i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień ((CPV): Kod CPV 39830000-9- Środki czyszczące; 33760000-5 Papier toaletowy, ręczniki do rąk; 39831250-3 – roztwory myjące; 33700000 – 7 produkty do pielęgnacji ciała
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości opisano w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego – formularz cenowy.
- Wykonawca zobowiąże się dostarczać środki czystości w ilościach, asortymencie i terminach określonych przez Zamawiającego i przekazywanych Wykonawcy faksem lub telefonicznie przez Zamawiającego w miarę bieżącego zapotrzebowania. Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do współdziałania w tym zakresie jest magazynier DPS.
- Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy i na jego koszt do magazynu Zamawiającego raz w miesiącu, po wcześniejszym złożeniu zamówienia . Zamawiający wymaga, aby Dostawca złożył dostarczane środki czystości w miejscu wskazanym przez magazyniera.
- Zamawiający zastrzega sobie, prawo do zamiany ilości wyszczególnionego w załączniku nr 2 asortymentu na inny, jeśli wynikać to będzie ze zwiększonego zapotrzebowania na dany środek czystości, w zamian zmniejszając ilość innego środka – po cenach wykazanych w formularzu cenowym. Zamiana ilości danego asortymentu możliwa będzie w kwocie wartości na jaką zawarto umowę.
- Wykonawca wraz z dostawą środków czystości złoży karty charakterystyki, wymagane dla poszczególnych środków chemicznych i dezynfekujących.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia do magazynu, żądania wymiany lub reklamacji dostawy środków czystości w asortymencie niezgodnym z zamówieniem, lub dostawy środków w uszkodzonych opakowaniach lub złej jakości.
- Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za wykonane dostawy, będącej sumą kwot wynikających z przemnożenia ilości rzeczywiście dostarczonych, przez ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w formularzu cenowym.
- Ceny podane w ofercie, są cenami stałymi w okresie obowiązywania umowy i nie będą podlegać waloryzacji. W przypadku ustawowej zmiany stawek podatku VAT, Zamawiający przewiduje zmianę umowy w formie aneksu do zawartej umowy.
- Płatność za każda dostawę realizowana będzie przez Zamawiającego w formie przelewu na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni, od dnia otrzymania i przyjęcia do realizacji faktury VAT.
- Wykonawca może zgłaszać się do Zamawiającego o wyjaśnienie wszelkich wątpliwości związanych ze sposobem przygotowania i złożenia oferty, kierując swoje zapytania na piśmie – faxem na numer (29) 742-14-14
- Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z prowadzonym postępowaniem niezwłocznie, nie później jednak niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Odpowiedź zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.dpsbranszczyk.pl bez wskazania źródła zapytania.
III. Termin realizacji zamówienia: rok 2015 tj. od 01.01. 2015r do 31.12. 2015r.
IV. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę w zaklejonej kopercie należy złożyć do dnia:29.12.2014r. do godz. 10:00 w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ul. Jana Pawła II 65, 07-221 Brańszczyk.
Na kopercie należy umieścić napis: ,,Zapytanie ofertowe na dostawę środków czystości do DPS Brańszczyk w 2015r.” Nie otwierać przed:29.12.2014r. przed godz. 10.15
Otwarcie i ocena ofert odbędzie się w dniu: 29.12.2014r. godz: 10:15.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferent może przed terminem do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści informacje o wynikach wyboru na stronie internetowej: www.dpsbranszczyk.pl., oraz prześle Wykonawcom wynik postępowania faxem.
V. Kryterium oceny ofert: cena – 100%
VI. Termin związania ofertą: 30 dni.
VII. Osoba do kontaktów ze strony DPS: Włodkowski Tadeusz – Kierownik gospodarczy
VIII. Sposób obliczenia ceny: Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Podana w formularzu cenowym – cena brutto jest ceną, którą Zamawiający zapłaci Wykonawcy za zamówiony przedmiot zamówienia .Przedstawiona cena brutto powinna zawierać cenę netto powiększoną o podatek VAT. Cena musi być podana w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający prosi Wykonawców o wyliczenie cen w sposób podany w formularzu cenowym tj., szacowaną ilość sztuk mnożymy przez cenę jednostkową brutto. Suma poszczególnych kwot brutto z pozycji formularza cenowego będzie ceną brutto w/w zamówienia.
IX. Termin płatności: do 30 dni od dnia otrzymania faktury
X. Treść zapytania ofertowego wraz z załącznikami zamieszczono na stronie internetowej www.dpsbranszczyk.pl
Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Druk oferty – załącznik nr 1
2. Formularz asortymentowo – cenowy – załącznik nr 2
3. Wzór umowy – załącznik nr 3
Dokumenty jakie powinien złożyć Wykonawca:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
- Wypełniony druk oferty
- Wypełniony formularz asortymentowo cenowy
- Parafowany wzór umowy
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
Opracowanie: mgr Bożena Gałązka
Zatwierdził:
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku
mgr Danuta Ziomek
Szczegóły w pliku do pobrania: